Przemoc boli

Poniżej prezentujemy zestaw materiałów kampanii profilaktyczno-edukacyjnej pn. Przemoc boli. Materiały poruszają temat przemocy rówieśniczej.

Diagnoza problemu

Rozwój technologii, choć przyniósł wiele korzyści, nie jest wolny od niebezpieczeństw, szczególnie dla młodzieży. Przemoc rówieśnicza przeniosła się również do świata cyfrowego, gdzie jej skutki mogą być równie, często nawet bardziej szkodliwe niż w realnym świecie. Zniewagi, szykany, zastraszanie oraz nagrywanie i udostępnianie sytuacji związanych z przemocą stają się niestety coraz częstszym zjawiskiem, które stanowi ogromne wyzwanie dla społeczności szkolnej.

Mimo rosnącej świadomości problemu, wiele dzieci i młodzieży nadal nie zgłasza doświadczeń związanych z przemocą rówieśniczą – zarówno w realnym, jak i wirtualnym świecie. Często jest to spowodowane lękiem przed eskalacją sytuacji, poczuciem wstydu czy brakiem zaufania do dorosłych. Z tego względu niezbędna jest nie tylko edukacja uczniów na temat przemocy i jej skutków, ale również rozwijanie systemów wsparcia, które uczynią procedurę zgłaszania przemocowych sytuacji łatwiejszą i bezpieczniejszą dla wszystkich uczniów.

Cele

  • edukacja uczniów doznających lub będących świadkami przemocy,
  • ochrona uczniów przed przemocą rówieśniczą,
  • dostarczenie wiedzy o sposobach reagowania na przemoc,
  • promowanie podejmowania wspólnych działań minimalizujących ryzyko wystąpienia przemocy rówieśniczej,
  • zwiększenie świadomości o negatywnych skutkach udostępniania materiałów związanych z przemocą w sieci.

Materiały

W ramach zestawu przygotowaliśmy:

  1. Sześć kart pracy dla uczniów podzielone na 3 grupy wiekowe (1-3 klasa SP; 4-6 klasa SP; 7-8 klasa SP)
  2. Cztery plakaty edukacyjne
  3. Scenariusz zajęć dla nauczycieli
  4. Dwie broszury edukacyjne dla rodziców
  5. Certyfikaty dla koordynatorów

Oferta

Poniżej możesz pobrać pełną ofertę kampanii w formacie PDF. W ofercie znajduje się formularz zamówienia, cennik oraz wykaz materiałów z podziałem na odbiorców.

Jak zamówić materiały?

Materiały są sprzedawane w tzw. pakietach lub na sztuki. Pakiet jest gotowym, skonstruowanym przez nas zestawem materiałów. W przypadku materiałów Przemoc boli do wyboru mamy:

  1. Pakiet bazowy (cały pakiet) – materiały można rozdysponować wśród 900 uczniów
  2. Pół pakietu – materiały można rozdysponować wśród 450 uczniów
  3. Zakup na sztuki – zamawiający sam konstruuje swój pakiet; wybiera jakie grupy wiekowe chce objąć kampanią i w jakich ilościach.

Jeśli nie wiesz, jaki pakiet będzie dla Ciebie odpowiedni zachęcamy do kontaktu z naszym biurem.

Formularz zamówienia

Jeśli chcesz zamówić materiały Przemoc boli masz do wyboru kilka opcji. Jedną z nich jest przysłanie do nas tradycyjnego formularza zamówienia.

Pobierz formularz z naszej strony (plik pdf), wypełnij go i prześlij dalej.

  • Na nasz adres e-mail: ulotkiprofilaktyczne@gmail.com
  • Na numer naszego faksu: (61) 855 33 83
  • Lub listownie na adres: Stowarzyszenie Producentów i Dziennikarzy Radiowych, ul. Grochowska 45a, 60-277 Poznań

Kampanię możesz zamówić również za pośrednictwem formularza elektronicznego lub w naszym sklepie internetowym. Formularz elektroniczny znajduje się w kolejnej zakładce.

Elektroniczny formularz zamówienia

Wybierz wielkość pakietu.
Ulica, nr budynku, nr lokalu
Ulica, nr budynku, nr lokalu
Ulica, nr budynku, nr lokalu
Numer telefonu jest nam potrzebny na wypadek konieczności kontaktu. Przekazujemy go również kurierowi, który dostarczy Państwu zamówiony pakiet.
Kliknij tutaj, aby przeczytać regulamin.
W polu możesz wpisać informację dla sprzedawcy, którą uznajesz, za ważną (np. termin wysyłki, sposób pakowania itp.)

Zamów kampanię w sklepie internetowym

Materiały możesz również zamówić w naszym sklepie internetowym. W sklepiku wybierz, czy interesuje cię cały pakiet lub połowa pakietu, lub konkretne wydawnictwo. Dodaj produkt/produkty do koszyka i postępuj zgodnie z pojawiającymi się instrukcjami. To szybkie i proste rozwiązanie.

Płatność i wysyłka

Zamówiony materiał zostanie dostarczony do kupującego w ciągu 2-3 dni roboczych przez kuriera DPD. Za zamówione materiały należy zapłacić przelewem zwykłym lub internetowym. Do paczki dołączamy fakturę. Przelew należy zrealizować po otrzymaniu zamówionego materiału. Termin płatności faktury: 14 dni.

Wysyłka materiałów rozpocznie się 21 września 2023.

Co się dzieje w kampanii Zachowaj Trzeźwy Umysł?

  • Nowe oferty wiosna-lato 2024
    Zachęcamy do zapoznania się z nowymi ofertami profilaktycznymi, które przygotowaliśmy na okres wiosenno-letni.
  • Konkurs fotograficzny – wysyłka nagród
    Informujemy, że wysyłka nagród przyznanych w konkursie “W zdrowym ciele zdrowy duch” zostanie zrealizowana do końca lutego 2024.
  • Konkurs fotograficzny – wyniki
    Poniżej prezentujemy wyniki konkursu fotograficznego pn. “W zdrowym ciele, zdrowy duch”, który został zorganizowany w ramach kampanii ZTU 2023.

Każdego roku kampania Zachowaj Trzeźwy Umysł to dziesiątki lokalnych wydarzeń, przedsięwzięć, konkursów i atrakcji. Zapraszamy do lektury relacji z miast, gmin i szkół zaangażowanych w ZTU.

Co roku w ramach programu Zachowaj Trzeźwy Umysł organizujemy konkursy profilaktyczne dla dzieci i młodzieży.

Konkursy ZTU 2024


Regulaminy 2024


Lista laureatów ZTU 2023


Archiwalne wpisy, aktualności i relacje. Rzuć okiem na długą historię kampanii, przeczytaj treści sprzed kilku lat, znajdź archiwalną wiadomość, której potrzebujesz!

Archiwum stron: