Regulamin dotyczący zamówień realizowanych przez stronę internetową www.trzezwyumysl.pl
- Strona internetowa www.trzezwyumysl.pl jest prowadzona przez Stowarzyszenie Producentów i Dziennikarzy Radiowych (SPiDR), ul. Grochowska 45A, 60-277 Poznań. SPiDR zarejestrowano w Sądzie Rejonowym w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod nr 0000150767, Regon 639838688, NIP 782-21-84-952, adres biura: SPiDR, ul. Grochowska 45a, 60-277 Poznań.
- Sprzedawca – Stowarzyszenie Producentów i Dziennikarzy Radiowych (SPiDR), ul. Grochowska 45A, 60-277 Poznań
- Kupujący/zamawiający – samorządy, placówki oświatowe, osoby fizyczne (klient detaliczny). Osobom fizycznym oraz podmiotom nie będącymi jednostkami oświatowymi nie sprzedajemy materiałów objętych patronatem honorowym Komendanta Głównego Policji, Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Ministerstwa Sportu i Turystyki.
- Kampania/Program/Produkt/Towar/Materiały/Pakiet – przedmioty sprzedaży tj: ulotki, plakaty, karty pracy, audycje, scenariusze zajęć, książki itp.
- Zamówienie – oferta kupna materiałów przesłana sprzedawcy, która staje się umową sprzedaży.
- Kupujący może złożyć zamówienie:
a) wypełniając elektroniczny formularz zamówienia umieszczony na stronie www.trzezwyumysl.pl
b) za pośrednictwem e-maila: ulotkiprofilaktyczne@gmail.com
c) za pośrednictwem faksu: 61 855 33 83
d) za pośrednictwem sklepu internetowego www.ulotkiprofilaktyczne.pl - Dokonanie zakupu przez elektroniczny formularz zamówienia nie wymaga rejestracji. Należy wypełnić odpowiedni formularz elektroniczny i przesłać go za pośrednictwem strony trzezwyumysl.pl do sprzedawcy. Po złożeniu zamówienia zamawiający otrzyma na adres mailowy wiadomość potwierdzającą zamówienie.
- Dokonując zakupu za pośrednictwem maila lub faksu należy zawrzeć w dokumencie (formularzu zamówienia):
a) nazwy zamawianych produktów wraz z cenami brutto,
b) ilość zamawianych produktów,
c) koszt przesyłki 20 PLN brutto,
d) dane do faktury,
e) dane do przesyłki. - Kupujący upoważnia Stowarzyszenie Producentów i Dziennikarzy Radiowych do wystawienia faktury bez podpisu zamawiającego.
- Kupujący może dokonać zamówienia od poniedziałku do niedzieli. Zamówienie złożone w dzień powszedni po godzinie 13, w sobotę lub niedzielę oraz w dni wolne ustawowo od pracy zostaną przyjęte do realizacji kolejnego dnia roboczego.
- Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych. Realizacja zamówienia jest ustalana indywidualnie w momencie kupna materiałów w przedsprzedaży.
- W razie braku zamówionego produktu sprzedawca skontaktuje się telefonicznie lub mailowo z kupującym.
- Zamawiający w wyniku braku produktu może anulować całkowicie zamówienie lub zrezygnować z brakującego towaru. Zamawiający może zrezygnować z zamówienia jeżeli nie wyraża zgody na przedłużenie terminu dostarczenia zamówienia powyżej 5 dni roboczych.
- Do każdego zamówienia poniżej kwoty 540 PLN brutto doliczane jest 20 PLN brutto kosztów przesyłki. Zamówiony materiał zostanie dostarczony do kupującego w ciągu 5 dni roboczych przez kuriera DPD, chyba że oferta produktu wskazuje na inny termin.
- Istnieje możliwość bezpłatnego odbioru zamówionych materiałów w siedzibie firmy: SPiDR, ul. Grochowska 45a, 60-277 Poznań. W tym celu należy skontaktować się ze sprzedawcą mailowo bądź telefonicznie.
- Zamówienie może zostać anulowane przez sprzedawcę jeżeli:
a) kupujący zamówił towar, który nie mieści się w określonych przez sprzedawcę limitach (minimalna ilość zamówienia),
b) kupującym, którzy zamówili materiały objęte patronatem honorowym i nie spełniają wymogu wyszczególnionego w punkcie 3.
c) sprzedawca nie może zrealizować zamówienia z powodu braku produktu. - Liczba zamówionych materiałów nie może być mniejsza niż:
a) 25 sztuk – ulotki, karty pracy, broszury
b) 1 sztuka – plakaty, scenariusze zajęć, audycje edukacyjne, zawieszki odblaskowe, książki, gadżety.
c) Połowa pakietu – w przypadku zakupu kampanii Zachowaj Trzeźwy Umysł - Za zamówione materiały należy zapłacić przelewem zwykłym lub internetowym. Klient (instytucja): do paczki dołączamy fakturę. Przelew należy zrealizować po otrzymaniu paczki z materiałami i fakturą. Termin płatności faktury – do 14 dni. Klient detaliczny: zamówiony materiał zostaje wysłany po uprzednim dokonaniu wpłaty lub za tzw. “pobraniem”.
- Istnieje możliwość przedłużenia terminu płatności. W tym celu należy skontaktować się ze sprzedawcą mailowo lub telefonicznie.
- Kupujący dokonując zakupu zaświadcza, że zapoznał się z Polityką Prywatności Stowarzyszenia Producentów i Dziennikarzy Radiowych. Zapoznaj się z Polityką prywatności.
- Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od momentu otrzymania zamówionego materiału.
- Kupujący odstępując od umowy sprzedaży zobowiązuje się do zwrotu zamówionych materiałów do sprzedawcy na własny koszt. Zamówiony towar nie może być uszkodzony. Do paczki należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu umowy zawartej na odległość oraz dowód zakupu.