Regulamin

Regulamin dotyczący zamówień realizowanych przez stronę internetową www.trzezwyumysl.pl

  1. Strona internetowa www.trzezwyumysl.pl jest prowadzona przez Stowarzyszenie Producentów i Dziennikarzy Radiowych (SPiDR), ul. Grochowska 45A, 60-277 Poznań. SPiDR zarejestrowano w Sądzie Rejonowym w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod nr 0000150767, Regon 639838688, NIP 782-21-84-952, adres biura: SPiDR, ul. Grochowska 45a, 60-277 Poznań.
  2. Sprzedawca – Stowarzyszenie Producentów i Dziennikarzy Radiowych (SPiDR), ul. Grochowska 45A, 60-277 Poznań
  3. Kupujący/zamawiający – samorządy, placówki oświatowe, osoby fizyczne (klient detaliczny). Osobom fizycznym oraz podmiotom nie będącymi jednostkami oświatowymi nie sprzedajemy materiałów objętych patronatem honorowym Komendanta Głównego Policji, Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Ministerstwa Sportu i Turystyki.
  4. Kampania/Program/Produkt/Towar/Materiały/Pakiet – przedmioty sprzedaży tj: ulotki, plakaty, karty pracy, audycje, scenariusze zajęć, książki itp.
  5. Zamówienie – oferta kupna materiałów przesłana sprzedawcy, która staje się umową sprzedaży.
  6. Kupujący może złożyć zamówienie:
    a) wypełniając elektroniczny formularz zamówienia umieszczony na stronie www.trzezwyumysl.pl
    b) za pośrednictwem e-maila: ulotkiprofilaktyczne@gmail.com
    c) za pośrednictwem faksu: 61 855 33 83
    d) za pośrednictwem sklepu internetowego www.ulotkiprofilaktyczne.pl
  7. Dokonanie zakupu przez elektroniczny formularz zamówienia nie wymaga rejestracji. Należy wypełnić odpowiedni formularz elektroniczny i przesłać go za pośrednictwem strony trzezwyumysl.pl do sprzedawcy. Po złożeniu zamówienia zamawiający otrzyma na adres mailowy wiadomość potwierdzającą zamówienie.
  8. Dokonując zakupu za pośrednictwem maila lub faksu należy zawrzeć w dokumencie (formularzu zamówienia):
    a) nazwy zamawianych produktów wraz z cenami brutto,
    b) ilość zamawianych produktów,
    c) koszt przesyłki 20 PLN brutto,
    d) dane do faktury,
    e) dane do przesyłki.
  9. Kupujący upoważnia Stowarzyszenie Producentów i Dziennikarzy Radiowych do wystawienia faktury bez podpisu zamawiającego.
  10. Kupujący może dokonać zamówienia od poniedziałku do niedzieli. Zamówienie złożone w dzień powszedni po godzinie 13, w sobotę lub niedzielę oraz w dni wolne ustawowo od pracy zostaną przyjęte do realizacji kolejnego dnia roboczego.
  11. Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych. Realizacja zamówienia jest ustalana indywidualnie w momencie kupna materiałów w przedsprzedaży.
  12. W razie braku zamówionego produktu sprzedawca skontaktuje się telefonicznie lub mailowo z kupującym.
  13. Zamawiający w wyniku braku produktu może anulować całkowicie zamówienie lub zrezygnować z brakującego towaru. Zamawiający może zrezygnować z zamówienia jeżeli nie wyraża zgody na przedłużenie terminu dostarczenia zamówienia powyżej 5 dni roboczych.
  14. Do każdego zamówienia poniżej kwoty 540 PLN brutto doliczane jest 20 PLN brutto kosztów przesyłki. Zamówiony materiał zostanie dostarczony do kupującego w ciągu 5 dni roboczych przez kuriera DPD, chyba że oferta produktu wskazuje na inny termin.
  15. Istnieje możliwość bezpłatnego odbioru zamówionych materiałów w siedzibie firmy: SPiDR, ul. Grochowska 45a, 60-277 Poznań. W tym celu należy skontaktować się ze sprzedawcą mailowo bądź telefonicznie.
  16. Zamówienie może zostać anulowane przez sprzedawcę jeżeli:
    a) kupujący zamówił towar, który nie mieści się w określonych przez sprzedawcę limitach (minimalna ilość zamówienia),
    b) kupującym, którzy zamówili materiały objęte patronatem honorowym i nie spełniają wymogu wyszczególnionego w punkcie 3.
    c) sprzedawca nie może zrealizować zamówienia z powodu braku produktu.
  17. Liczba zamówionych materiałów nie może być mniejsza niż:
    a) 25 sztuk – ulotki, karty pracy, broszury
    b) 1 sztuka – plakaty, scenariusze zajęć, audycje edukacyjne, zawieszki odblaskowe, książki, gadżety.
    c) Połowa pakietu – w przypadku zakupu kampanii Zachowaj Trzeźwy Umysł
  18. Za zamówione materiały należy zapłacić przelewem zwykłym lub internetowym. Klient (instytucja): do paczki dołączamy fakturę. Przelew należy zrealizować po otrzymaniu paczki z materiałami i fakturą. Termin płatności faktury – do 14 dni. Klient detaliczny: zamówiony materiał zostaje wysłany po uprzednim dokonaniu wpłaty lub za tzw. “pobraniem”.
  19. Istnieje możliwość przedłużenia terminu płatności. W tym celu należy skontaktować się ze sprzedawcą mailowo lub telefonicznie.
  20. Kupujący dokonując zakupu zaświadcza, że zapoznał się z Polityką Prywatności Stowarzyszenia Producentów i Dziennikarzy Radiowych. Zapoznaj się z Polityką prywatności.
  21. Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od momentu otrzymania zamówionego materiału.
  22. Kupujący odstępując od umowy sprzedaży zobowiązuje się do zwrotu zamówionych materiałów do sprzedawcy na własny koszt. Zamówiony towar nie może być uszkodzony. Do paczki należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu umowy zawartej na odległość oraz dowód zakupu.

Co się dzieje w kampanii Zachowaj Trzeźwy Umysł?

Każdego roku kampania Zachowaj Trzeźwy Umysł to dziesiątki lokalnych wydarzeń, przedsięwzięć, konkursów i atrakcji. Zapraszamy do lektury relacji z miast, gmin i szkół zaangażowanych w ZTU.

Co roku w ramach programu Zachowaj Trzeźwy Umysł organizujemy konkursy profilaktyczne dla dzieci i młodzieży.

Konkursy ZTU 2024


Regulaminy 2024


Lista laureatów ZTU 2024


Archiwalne wpisy, aktualności i relacje. Rzuć okiem na długą historię kampanii, przeczytaj treści sprzed kilku lat, znajdź archiwalną wiadomość, której potrzebujesz!

Archiwum stron: