Depresja dziecięca

Poniżej prezentujemy ofertę trzeciej edycji kampanii „DepresJA?”. W 2023 roku kampania „DepresJA?” będzie realizowana pod hasłem „Radzę sobie z emocjami!”.

Założenia teoretyczne

Młodzi ludzie podlegają wielu obciążającym czynnikom zewnętrznym, takim jak: presja osiągnięć, brak czasu, pęd życia codziennego, niewystarczająca ilość lub niewłaściwy rodzaj wsparcia ze strony dorosłych.

Jednocześnie zdarza się, że dodatkowym obciążeniem dla dzieci i młodzieży są inne czynniki, takie jak: wysoka wrażliwość, niewystarczające kompetencje regulacji emocji, brak umiejętności identyfikacji źródeł wsparcia oraz uzyskiwania go.

Aktualnie dzieci oraz młodzież miewają mniejsze i większe problemy i bywają nieświadomi tego, jak powinni dbać o swoje zdrowie psychiczne. Jednocześnie nie zawsze uzyskują w tym zakresie wsparcie, a czasem nie potrafią z niego skorzystać lub w ogóle o nie prosić.

Właśnie dlatego oddziaływaniami edukacyjnymi w temacie pielęgnacji zdrowia psychicznego objęte powinny być zarówno same dzieci, jak i rodzice, opiekunowie oraz nauczyciele. Wszystkie te osoby mają bowiem znaczenie dla zdrowia psychicznego dziecka i pełnią istotną rolę w systemie, w którym młody człowiek żyje i funkcjonuje.

Cele

  • poszerzenie wiedzy dzieci i młodzieży na temat znaczenia zdrowia psychicznego oraz świadomości czynników, które mają na nie wpływ;
  • rozwój narzędzi regulacji emocji u dzieci, takich jak: identyfikacja, komunikacja stanów emocjonalnych oraz umiejętność proszenia o pomoc;
  • poszerzenie wiedzy rodziców i opiekunów na temat wsparcia rozwoju emocjonalnego dziecka oraz zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży;
  • wyczulenie rodziców na niepokojące objawy, przejawy trudności dziecka oraz czynniki ryzyka, którym może podlegać;
  • wsparcie nauczycieli oraz pedagogów w uświadamianiu dzieci i młodzieży oraz rozwoju kompetencji regulacji emocji u uczniów.

Materiały

W ramach zestawu przygotowaliśmy:

  1. 6 kart pracy dla uczniów (podzielone na 3 grupy odbiorców: 1-3 klasa SP, 4-6 klasa SP, 7-8 klasa SP)
  2. Ulotki edukacyjne dla rodziców
  3. Plakaty
  4. Scenariusze zajęć dla nauczycieli

Oferta

Poniżej możesz pobrać pełną ofertę kampanii w formacie PDF. W ofercie znajduje się formularz zamówienia, cennik oraz wykaz materiałów z podziałem na odbiorców.

Jak zamówić materiały?

Materiały są sprzedawane w tzw. pakietach lub na sztuki. Pakiet jest gotowym, skonstruowanym przez nas zestawem materiałów. W przypadku materiałów Alkohol niszczy do wyboru mamy:

  1. Pakiet bazowy (cały pakiet) – materiały można rozdysponować wśród 2100-4200 mieszkańców
  2. Pół pakietu – materiały można rozdysponować wśród 1000-2100 mieszkańców
  3. Zakup na sztuki – zamawiający sam konstruuje swój pakiet; wybiera jakie grupy wiekowe chce objąć kampanią i w jakich ilościach.

Jeśli nie wiesz, jaki pakiet będzie dla Ciebie odpowiedni zachęcamy do kontaktu z naszym biurem.

Formularz zamówienia

Jeśli chcesz zamówić materiały Alkohol niszczy masz do wyboru kilka opcji. Jedną z nich jest przysłanie do nas tradycyjnego formularza zamówienia.

Pobierz formularz z naszej strony (plik pdf), wypełnij go i prześlij dalej.

  • Na nasz adres e-mail: ulotkiprofilaktyczne@gmail.com
  • Na numer naszego faksu: (61) 855 33 83
  • Lub listownie na adres: Stowarzyszenie Producentów i Dziennikarzy Radiowych, ul. Grochowska 45a, 60-277 Poznań

Kampanię możesz zamówić również za pośrednictwem formularza elektronicznego lub w naszym sklepie internetowym. Formularz elektroniczny znajduje się w kolejnej zakładce.

Elektroniczny formularz zamówienia

Wybierz wielkość pakietu.
Ulica, nr budynku, nr lokalu
Ulica, nr budynku, nr lokalu
Ulica, nr budynku, nr lokalu
Numer telefonu jest nam potrzebny na wypadek konieczności kontaktu. Przekazujemy go również kurierowi, który dostarczy Państwu zamówiony pakiet.
Kliknij tutaj, aby przeczytać regulamin.
W polu możesz wpisać informację dla sprzedawcy, którą uznajesz, za ważną (np. termin wysyłki, sposób pakowania itp.)

Zamów kampanię w sklepie internetowym

Materiały możesz również zamówić w naszym sklepie internetowym. W sklepiku wybierz, czy interesuje cię cały pakiet lub połowa pakietu, lub konkretne wydawnictwo. Dodaj produkt/produkty do koszyka i postępuj zgodnie z pojawiającymi się instrukcjami. To szybkie i proste rozwiązanie.

Płatność i wysyłka

Zamówiony materiał zostanie dostarczony do kupującego w ciągu 2-3 dni roboczych przez kuriera DPD. Za zamówione materiały należy zapłacić przelewem zwykłym lub internetowym. Do paczki dołączamy fakturę. Przelew należy zrealizować po otrzymaniu zamówionego materiału. Termin płatności faktury: 14 dni.

Wysyłka materiału rozpocznie się 4 września 2023.

Co się dzieje w kampanii Zachowaj Trzeźwy Umysł?

  • Nowe oferty wiosna-lato 2024
    Zachęcamy do zapoznania się z nowymi ofertami profilaktycznymi, które przygotowaliśmy na okres wiosenno-letni.
  • Konkurs fotograficzny – wysyłka nagród
    Informujemy, że wysyłka nagród przyznanych w konkursie “W zdrowym ciele zdrowy duch” zostanie zrealizowana do końca lutego 2024.
  • Konkurs fotograficzny – wyniki
    Poniżej prezentujemy wyniki konkursu fotograficznego pn. “W zdrowym ciele, zdrowy duch”, który został zorganizowany w ramach kampanii ZTU 2023.

Każdego roku kampania Zachowaj Trzeźwy Umysł to dziesiątki lokalnych wydarzeń, przedsięwzięć, konkursów i atrakcji. Zapraszamy do lektury relacji z miast, gmin i szkół zaangażowanych w ZTU.

Co roku w ramach programu Zachowaj Trzeźwy Umysł organizujemy konkursy profilaktyczne dla dzieci i młodzieży.

Konkursy ZTU 2024


Regulaminy 2024


Lista laureatów ZTU 2023


Archiwalne wpisy, aktualności i relacje. Rzuć okiem na długą historię kampanii, przeczytaj treści sprzed kilku lat, znajdź archiwalną wiadomość, której potrzebujesz!

Archiwum stron: